U mne osobně mi třeba hlídají schůzky, návštěvy lékařů a jiné věci, které bych musel nosit v hlavě nebo psát do kalendáře. A proč nemít kalendář v počítači, kde mohu mít i seznamy s telefonními čísly, přímo z něj poslouchám hudbu a občas kouknu na nějaký ten film. Takže mám vše v jednom, propojené do mobilu, ergo pro mne prostě pomoc.
Domnívám se, že stejně to má většina obyvatel, kteří mají počítač a mobil. A proč ne, když ta možnost už tady je.
Lidé znající světa mají vše, co je pro ně důležité někde na cloudech. To je takové skladiště, ale není u vás v počítači. Je někde ve světě. A vaše data jsou tam. Tak mne a vás nějaká porucha PC či notebooku nemůže vůbec rozhodit. Víme, že se ke svým datům dostaneme odkudkoli i z jiných počítačů.
Horší je však situace pro lidi, kteří jedou postaru a mají stále svá data přímo na svém hard disku. A samozřejmě nezálohují. Možná ani netuší oč jde. A pak, když se s počítačem cokoli stane, vyjí, bědují a naříkají, protože jsou dokonale v průšvihu. Jasně, nemohou dopředu vědět, že například zkolabovala pouze RAM paměť a disk je naprosto v pořádku. To zjistí až lidé v servisu.
Jenže on může havarovat právě i ten hard disk. A tím je ovšem průšvih završen, protože záchrana dat z něj není jen tak nic záležitost. Právě naopak. A taky nebude stát jen pár šestek. Bude to dosti drahé.
Servis PC Beroun už takových situací zažil nepočítaně. Jeho zaměstnanci zde řešili jistě i složitější věci, vždyť odhalování chyb a následná oprava je jejich denní chleba. A jsou to také právě oni, kteří sdělí majiteli krutou pravdu. Disk je poškozen. Nebohý majitel pak už jen čeká, jak to všechno dopadne a třese se jako ratlík, aby jeho důležitou práci lidé ze servisu zachránili. A oni se samozřejmě budou snažit ze všech sil zákazníkovi vyhovět tak, aby byl co nejvíce spokojen.