Už když se nějaká firma zakládá, je potřeba, aby tato měla kde sídlit. Bez nějaké té adresy, kde se tato má nacházet, se žádné podnikání ani rozjet nedá. A když už potom taková firma funguje, je pochopitelně také dobře, když má tato sídlo, kterým se může pyšnit. Ani ne tak pro ni samotnou, ale hlavně pro možné zákazníky, kteří se i podle vzhledu a adresy takového sídla mohou rozhodovat, zda nějakou tu nabídku využijí nebo ne.
Z toho důvodu by tedy měla mít každá firma co nejdokonalejší sídlo. Takové, které by jí dělalo jedině čest, kde by se prezentovala před veřejností tak, že by nikdo nepochyboval o její spolehlivosti a kvalitách toho, co nabízí.
Jenže kolik je v naší zemi podobně kvalitních objektů, jež by k takovému účelu posloužily? Moc ne. A určitě ne tolik, aby se jimi daly uspokojit potřeby a požadavky všech podniků, které u nás jsou.
Leckterá soukromá firma tedy vysněné sídlo ani nenajde. A pokud by se snad našlo, nebude na něj s velkou pravděpodobností mít, protože je taková nemovitost vzácná a tím pádem i drahá. Ale to neznamená, že by kdejaká firma nemohla podobně dokonalé sídlo využívat. Jenom jí toto nepatří a slouží pouze k tomu, aby jí dělalo čest.
Je totiž možné pořídit si i jenom takzvané virtuální sídlo. Tedy mít svou firemní adresu v dokonalém objektu někoho jiného, kdo s tím bude za úplatu souhlasit.
A když někdo potřebuje dokonalé a přitom i levné sídlo firmy Praha mu takovou možnost nabízí. V našem hlavním městě se dá takové virtuální sídlo sehnat, a to i za pakatel. A když se podnikatel dohodne s jeho majitelem, může si sem nechat zasílat korespondenci, využívat tu kancelář s Wi-Fi a samozřejmě si zde svou firmu i zaregistrovat.
A to se to potom podniká, když je veřejnost přesvědčena o tom, že podnikatel působí na takto špičkovém místě! A kdo by pátral po tom, kde tento pracuje ve skutečnosti?